onsdag 6 juni 2007

Snart grannar!



Snart ska jag och Daniel flytta, till ett aldeles nybygt litet hus som vi ska få hyra. Detta innebär att jag och min vän Cissi blir grannar! Det ska bli roligt! Det är som att ödet vill att vi ska vara vänner för först så red hon lite på min lilla häst, då visade det sig att hennes jätte nära vän Ida, är samma Ida som min kusin Matte just blivit tillsammans med (obs det är över ett år sedan nu)
sen visar det sig att hennes andra kusins flickvän också är vän till Cissi! Sen ska nu Cissi bli värdens hetaste flygvärdinna och vems faster är inte flygvärdinna?! jo min!
Och nu blir vi alltså grannar! För eller senare hade vi alltså träffats. Nu tänker ni jaja men Gotlandär litet, jo det är det absolut men Cissi är inte från Gotland egentligen hon har bara bott här i några år! alltså var det ödet.
Jag ska snart skriva om balen och studenten men bloggen vägrar att acceptera korten därifrån av nån anledning..I don't know why! Men så fort den gör det kommer info och bilder från balen och studenten! Både min syster och min kusin har den gångna veckan tagit studenten! Och det med besked! de är båda riktiga party pinglor när det gäller! tro mig!

Inga kommentarer: