onsdag 6 juni 2007

Studenten


Ja nu har min lilla syster och min kusin tagit studenen, som jag säkert tidagere nämt. Så i söndags hade Johanna sin motagning, och ikväll blir det hem till Josefine på motagning nr 2.

Jag är mycket stolt över dem som klarat av hela gymnasiet trotts att det kan vara tufft ibland. Johanna fick till och med stipendium för sina lysande betyg! Bra jobbat sis!


Jag har som sagt tagit foton på dem båda men dem får dröja lite pga osammarbetsvillig kamera!


Är mitt uppe i flytten från Brissund, det värsta är att vårat nya hus som vi ska flytta till hinner inte bli klart! De håller på och bygger det sista now as we speak! Så vi får flytta hem i två veckor. Frågan är bara om vi ska bo vid Daniels eller mina föräldrar! Båda alternativen har sina för och nackdelar om jag säger så... shit.. Hade vart så skönt att bara flytta allt rakt över men nej, nej inget ska vara enkelt här inte. Nåja vi flyttar till ett splitter nytt jätte mysigt litet hus sen och det blir ju plåster på såren!


Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer: