onsdag 6 juni 2007

My Celebrity Look-alikes



Jag gick in på sidan http://www.myheritage.com/ där kan man lägga in en bild på sig själv sen kör den bilden genom en ansikts läsare sen kommer det upp bidler på dem kändisarna som den tycker man liknar mest! Det här var dem jag var likast enligt den, se och döm själva!

Är ledig idag, men ska in på jobbet på möte.. nåja det går väl fort. Men snart kommer min mamma ut till mig så ska jag bjuda henne på frukost.
Ikväll ska jag och Danne köra häst. Han körde Madicken helt själv på tävlingsbanan i lördags! Det gick jätte bra jag är verkligen stolt över honom, och även över lilla Dixie! För till saken hör att Madicken har som alla som någon gång träffat henne en mycket stark personlighet och, alla som någon gång haft och göra med en tjej vet att vi har mycket stark vilja, det gäller även små häst damer! men Danne hanterade henne perfekt! Visserligen han har levt med mig i över två år så han har väl fått viss träning på envisa damer haha..
Madicken är väldigt dukitig och söt men vilja det har hon verkligen, men det är nog bra att ha vilja när man tävlar!
Så ikväll tar Danne Dixie och jag Vaiper sen ger vi oss ut på en tur i den sköna kvälls luften!

Inga kommentarer: