onsdag 6 juni 2007

Ta hand om ditt hår!




Nu när jag ändå är inne på tipps kan jag rekomenddera ett shampo också, jag är väldigt noga med mitt hår. Det enda shampot jag någonsin använder är Elvital, den röda flaskan, men att jag använder just den röda är beroende på min hårtyp, det finns andra färger så man får leta upp den som är bäst just för din hårtyp. Jag har både shampot och balsamet.

En av mina nära vänner frågade mig om tipps i fall håret kändes så där lite torrt och glanslöst, jag rekomenderade då en annan produkt från Elvital kolla i högra hörnet så får ni se. Håret blir glansigt och lätt att borsta ut. Ta bara i det efter du durshat! Det ska inte sköljas ur!
Jag har långt hår som kräver en del ompyssling men med dessa produkter blir det hela mycket enklare. Fast om du ska gå ut och kanske göra någon frissyr ska du skippa inpackningen för håret kan bli lite halt av det. Men annars så!


Inga kommentarer: