onsdag 6 juni 2007

I'm Back!


Okay, nu är jag tillbaka! Har flyttat nu och har äntligen fått in internet! Jobbade dessutom typ 57h förra veckan så det var lite svårt att hinna med att skriva någonting klokt.
Jag känner mig lite krasslig och sliten för tillfället men jag ska nog ta mig tilbaka så jag blir pigg och glad igen! Ska bara lyckas få tillbaka min dygnsrytm efter två intensiva natt veckor på jobbet! Fast nu blir det dagjobb ett tag framöver.
Var ute förra helgen med Ida, Matte och gänget det var jätte skoj det var så länge sedan jag var ute!
Ska ta tag I Madicken ordentligt nu, hon har varit lite tjurig nu ett tag men nu ska jag göra allt för att få henne tipp topp igen! Hon blev faktiskt årets debutant förra året som var hennes premiär år! Så tjejen kan ju springa!
Vaiper ska ev starta nästa vecka ska bli super kul!

Inga kommentarer: