lördag 19 maj 2007

Havet..


Det finns helt klart fördelar med att bo så nära havet som jag gör, det tar ungefär en minut att gå ner till en jätte mysig sandstrand från min ytterdörr och då går jag sakta! I stort sett är det bara 150 m till stranden. Så idag när termometern började närma sig 28 grader tod jag en handuk och gick ner och lade mig och läste i sanden, ett premiär dopp slog jag även till med dagen till ära! Fast vattnet har tyvärr inte blivit så varmt ännu så det isade i mina fötter när jag gick i men jag lyckades ändå doppa hela mig! Till och med huvudet!

Så idag var det faktiskt värt de extra kronorna man får betala i månaden för att se en strimma blått i fönster rutorna!

1 kommentar:

cecilia sa...

Heeej! Fin blogg med fina färger och så du fixat! Det är så roligt att följa någons blogg som man faktiskt känner! Du får lägga upp någon bild på dig i din balklänning med tycker jag. Vi hörs nästa vecka då ni flyttar in! Kul att få er som suuuper nära grannar verkligen:) *kramar* från cissi