lördag 19 maj 2007

Fix, Fix


Just nu håller jag på och städar vårat hus, det är ju alltid nått man kan fixa och dona med i ett hus har jag märkt... Men det är roligt också. Fast just nu har jag en liten paus.


Har varit duktig och tränat båda mina hästar plus båda syrrans idag, det tog ett par timmar men jag var i stallet redan kl 07 i morse så jag fick tid över till annat också.


Det har sina fördelar att gå upp tidigt,man hinner lixom med dubbelt så mkt! Men ibland så känns det som att sängen har armar som håller i en när man ska upp, i och för sig så har den bokstavligen det ibland...haha då syftar jag på min kära pojkvän som håller fast mig när jag ska upp och jobba på helgen..Då är det riktigt tufft att gå upp vill jag lova!


Jag var och lekte frissör igår. Jag klippte och färgade slingor i min vän Tessans hår. Det blev fint. Jag älskar att fixa med hår det är så roligt! Kan vara en av anledningarna till att jag är mer eller mindre fixerad vid mitt eget hår :)


För någon vecka sedan fick jag hem en kläning som jag beställt från nätet, så den kommer ni nog få se mig i någon dag/kväll/natt när jag är ute och rör mig i värden. Jag hade den på mig på min födelsedags fest, men för er som missade den kommer en liten bild på den här. Jag kommer nog att använda den igen på någon rolig fest i sommar kanske:)

2 kommentarer:

Ida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ida sa...

Hej min klänningstjej!
Hoppas allt är bra med dig! Fin blogg du har! Rosa is the Carolinestyle. Det var länge sen vi sågs nu så det får vi fixa nån dag!! Sköt om dig! Puss puss
(Va krongligt det va att skriva kommentar. Gjorde lite fel först.. tihii)