lördag 19 maj 2007

Leta efter det som är äkta!



Idag har jag varit på min A-kussin Jenifer's konfirmation. Det var trevligt om aningen långdraget då vi satt i 1,45 h! i kyrkbänken....de ni, det var typ hela årsransonen... Men att vara i kyrkan sätter faktiskt igång tankeverksamheten, de säger rätt mkttänkvärt där ändå.


En väldigt bra sak som prästen sa var "Pojkar och flickor leta efter sådant som är äkta"


Det är ju sant! Folk gömmer sig bakom sina välputtsade fasader och dyra saker, men hur är det egentligen där under om man kraffsar lite på ytan? Hur vet man att någon är äkta?! En sak som jag vet är äkta är vad jag känner för Daniel, är verkligen så glad att jag har honom, han sätter guldkant påmin tilvaro.



Ikväll bluir det att krypa ner under en filt i soffan med en godispåse tillsammans med Daniel, det ska bli mysigt!


Vi var ute och körde Madicken idag, eller rättare sagt Daniel körde och jag åkte med. Det gick jätte bra! Finns nog lite kusk material i honom ändå!