onsdag 8 augusti 2007

Mysig kväll


Igår fick jag jobba 6h öppning på min lediga dag..
suck, sen åkte jag till stallet och fixade hästarna inför idag! Jag ska köra två lopp med varje häst!
Madicken ska vara med i kvalet till femårsbaggen som är som ett mästerskap för alla 5åringar. Hoppas kommer till final. Men det är riktigt bra hästar med så man ska väl inte hoppas på för mkt men jag vet att hon oxå är duktig! Så man ska aldrig säja aldrig! Jag tänker inte se mig själv slagen på förhand utan tänker fajtas!
Jag träffade snälla Camilla och hennes föräldrar igår det var kul! Ses lite då och då på travbanorna där ute, hon är hemmahörande i småland.
På kvällen kom Ida och Matte ut. Det är alltid kul att de kommer. Ida har verkligen blivit en nära vän, hon är hur go som helst. Plus att Cissi kom också, det är också alltid kul när hon kommer för hon har också blitt en godvän. Hon skrämde Danne genom fönstret när hon kom så Danne kommer nog drömma cerisa mardrömmar ett tag framöver hihi* Det vr skoj.
Jag och Cissi som numera är grannar tänkte ta oss i våra cerisa kragar och börja träna ihop! Det kan bli kul.

Inga kommentarer: