söndag 19 augusti 2007

face book


Jag har just blivit tvångs medlem av face book. Det verkar ganska kul men jag har inte riktigt fattat hur det fungerar än! Fast jag hittade min vän Annelie! Det var roligt vi har varit på ett x antal ridläger ihop, sen brukade vi åka och hälsa på varandra och så. Hon bor i sthlm och jag på Gotland så tyvärr ses vi inte så ofta! Det var 6 år sen vi sågs sist kom jag fram till igår! Fast vi har ju alltid haft kontakt via sms, mail och telefon. Varje gång vi pratar bestämmer vi att vi ska ses och sen blir det inte av. Vi är kassa ;) Men vi kommer nog alltid vara vänner på något sätt. Just det vi var brev vänner en massa år också! På den tiden man skrev riktiga brev! Sen la vi en liten pressent i varje brev :)

Skulle verkligen vara roligt att se henne snart igen!

Inga kommentarer: